Egmonthuset,
Nydalsveien 12
952 03 421
[email protected]

AVINOR

Arrivederci Mamma!

Den generelle oppfattelsen er at flyplasser i Norge har et dårlig mattilbud, og at det er dyrt. Folk tar seg ikke god tid på flyplassen, og mange opplever reisedagen som stressende. Dette ønsket Avinor å gjøre noe med. Målet var å øke oppfatningen av verdi for pengene mtp. kvalitet, service, enkelthet og utvalg. Sammen ønsket vi å få reisende til å sette av tid på flyplassen og forvente et kvalitetsmåltid og spennende shoppingmuligheter. 

Ferien starter allerede på flyplassen, og Avinor er vertskapet!

Vår løsning

1. august sendte vi Erik Follestad til Gardermoen der han skulle bo i et helt døgn. Målet var å lure alle følgerne om at han ikke var på en flyplass, men at han faktisk var på ferie i Italia. Erik publiserte 24 Instagram storys og to Instagram feed fra «Roma». Uken etter publiserte vi en bakomvideo som avslørte sannheten. Ved hjelp av humor og kreative løsninger fikk vi vist frem hele tilbudet til Gardermoen og Avinor gjennom en underholdende video som nådde en fantastisk organisk rekkevidde.