Egmonthuset,
Nydalsveien 12
952 03 421
[email protected]

Vi trenger nye kollegaer!

Egmont PEOPLE er et tverrfaglig byrå som tilbyr våre profiler, kunder og samarbeidspartnere høy kompetanse og kreative løsninger. Vi skaper kommersielle kampanjer for alle plattformer, med uttak som video, blogginnlegg, livesendinger, TV, podkast, bøker, eventer og magasininnhold. 

Vi jobber raskt, innsiktsbasert og målbart, og forteller historier som overrasker, berører og får deg til å le. Siden oppstarten av Egmont PEOPLE i 2017 har vi opparbeidet oss en sterk standing i bransjen, og er et av de mest foretrukne managementene for influencere og digitale profiler.

Nå ser vi etter fire nye ansatte til vårt team!

Manager

Vår nye manager skal ha overordnet ansvar for et utvalg profilers merkevare og utvikling. Manageren er ansvarlig for strategien til hver enkelt profil, og jobber tett med både profiler og salgsteamet for å sikre et kommersielt løp som samsvarer med strategien. Som manager vil du også jobbe tett med vårt kreative innholdsmiljø for å sikre nye inntektsstrømmer til byrået. 

Vi ser etter en person som er oppdatert på sosiale medier, digitale trender, og har et kommersielt hode. Våre managere jobber tett med alle avdelinger i Egmont People, og med våre kunder og samarbeidspartnere. Gode samarbeidsevner er derfor avgjørende i denne stillingen. 

Ansvarsområder:

  • Ditt hovedansvar er å hjelpe dine profiler med å lykkes med sine kanaler og produkter, og sammen utarbeider dere langsiktige strategier for dette.
  • Sette mål for hver enkelt profil og følge opp disse gjennom jevnlige møtepunkter. Du gjør analyser og setter prognoser basert på innsikt og markedsutvikling, samtidig som du har en naturlig teft for trender og nye potensialer i markedet.
  • Du er kontaktperson for dine profiler ut mot kunder og presse, og håndterer alle innkommende henvendelser.
  • Du kjenner dine profiler og deres kanaler best, og er den som sikrer at alle våre selgere har all den innsikten og det salgsmaterialet de til enhver tid trenger for å best mulig selge profilene til relevante kunder. Du deltar i kundemøter ved behov.

Din kompetanse:

  • Vi ser for oss at du kommer fra den kreative næringen eller digital markedsføring, men overrask oss gjerne!
  • Erfaring med, eller stor interesse for, utvikling av selvpublisister og personlige merkevarer.
  • Du holder deg oppdatert på trender og digitale muligheter, og er kommersiell av natur.
  • Du er oppdatert på forbruker- og medievaner.

Personlige egenskaper:

  • Du er en lagspiller som ser andres potensiale og spiller folk rundt deg gode. Dette er en jobb der mange, både internt hos oss og eksternt, vil be om din tid og kompetanse. Du trives med dette samspillet, samtidig som du selv evner å prioritere tiden din godt.
  • Du er kreativ og konseptuell med teft for godt og relevant innhold.
  • Du har godt humør og motiveres av en hektisk hverdag.
  • Du har en god gjennomføringsevne, høy arbeidsmoral og er naturlig strukturert.

Hos oss får du:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos et av Norges største mediehus.
  • Muligheten til å jobbe med noen av landets største digitale profiler og kunder, i en rolle der ditt bidrag er helt uvurderlig.
  • Være en del av et superspennende arbeidsmiljø som er i sterk vekst.
  • En hverdag med mye spenning, lyd, latter og ambisjoner.
  • Tverrfaglig samarbeid, og muligheten til å heve kompetansen din innenfor en rekke fagområder.
  • Filmklubb, bedriftsfotball, kor, yoga, treningstimer, bedriftshytter i skjærgården og på fjellet, fresh kantine, og mye mer!
  • Arbeidsplass i Nydalen i moderne lokaler på Egmonthuset med konkurransedyktige betingelser.

Søknadsfrist: 15.november

Send søknad til Vilde Kristine Darvik

Bookingagent

Egmont PEOPLE har levert svært gode resultater hittil, og vi satser minst like offensivt videre. Nå ønsker vi å kunne tilby booking av offlineaktiviter som foredrag, liveshows og konferansieroppdrag i mye større grad. Vi leter derfor etter en dyktig bookingagent som blir med på den spennende reisen videre sammen med oss.

Som bookingagent vil du jobbe tett med noen av Norges største digitale profiler, og være bindeleddet mellom profil og arrangør/kunde. Du håndterer utgående og innkommende forespørsler, og forhandler og koordinerer med kunder og samarbeidspartnere. Du vil jobbe tett sammen med de andre i teamet rundt profilene, som blant annet management, plateselskap, forlag, og mediepartnere.

Ansvarsområder:

  • Forhandle og kontraktere offline-oppdrag.
  • Vedlikeholde eksisterende kundeforhold, og utvikle nye kunderelasjoner.
  • Eget budsjettansvar.
  • Utvikle konsepter og caser, samt presentasjoner og tilbud, i samarbeid med salgsteamet.
  • Kveldsarbeid og reisedøgn må påberegnes som en del av jobben.

Din kompetanse:

  • Vi ser for oss at du har god erfaring med booking av profiler og/eller artister.
  • Du har et et godt etablert nettverk av kunder og nøkkelpersoner i bransjen.
  • God forståelse for sosiale medier og digital markedsføring for å kunne utnytte et 360-potensiale rundt offline-aktivitetene.
  • Erfaring med, eller stor interesse for, personlige merkevarer.
  • Du holder deg oppdater på forbruker- og medievaner.

Personlige egenskaper:

  • Stor arbeidskapasitet og gjennomslagskraft.
  • Du er en lagspiller som ser andres potensiale og spiller folk rundt deg gode. Dette er en jobb der mange, både internt hos oss og eksternt, vil be om din tid og kompetanse. Du trives med dette samspillet, samtidig som du selv evner å prioritere tiden din godt.
  • Du har godt humør og motiveres av en hektisk hverdag.
  • Du har en god gjennomføringsevne, høy arbeidsmoral og er naturlig strukturert.

Hos oss får du:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos et av Norges største mediehus.
  • Muligheten til å jobbe med noen av landets største digitale profiler og kunder, i en rolle der ditt bidrag er helt uvurderlig.
  • Være en del av et superspennende arbeidsmiljø som er i sterk vekst.
  • En hverdag med mye spenning, lyd, latter og ambisjoner.
  • Tverrfaglig samarbeid, og muligheten til å heve kompetansen din innenfor en rekke fagområder.
  • Filmklubb, bedriftsfotball, kor, yoga, treningstimer, bedriftshytter i skjærgården og på fjellet, fresh kantine, og mye mer!
  • Arbeidsplass i Nydalen i moderne lokaler på Egmonthuset med konkurransedyktige betingelser.

Søknadsfrist: 15.november

Send søknad til Ingvill Refsnes Flaaten

Kommersiell rådgiver

Vi ser etter en kommersiell rådgiver som kan styrke salgsteamet hos Egmont People ytterligere

Er du en god teamplayer med solid erfaring fra salg og digitale medier? Har du kompetanse innen Influencer Marketing, Content Marketing og sosiale medier?

Som kommersiell rådgiver hos Egmont People vil du være en del av et dedikert team for et spennende fagområde i rask vekst. Du vil få ansvaret for din egen kundeportefølje og jobbe for å bli den prefererte samarbeidspartneren med ekspertkompetanse innen Influencer Marketing og konseptsalg. Personen vi leter etter må være god på å bygge langsiktige kunderelasjoner, evne å utarbeide kreative, smarte og solide salgsstrategier, handlingsplaner og konsepter.

Ansvarsområder

  • Utarbeide og gjennomføre salgsstrategier, tiltaks- og handlingsplaner
  • Budsjett- og resultatansvar. Sikre at man sammen når målsetningene for teamet
  • Bidra til å ivareta og videreutvikle eksisterende kundeportefølje, samt innhente nye kunder
  • Være aktiv i kundemøter og holde i større forhandlinger
  • Være en del av et team, bidra positivt inn med aktiv deltagelse i prosesser både internt og eksternt
  • Jobbe konseptuelt innenfor ulike fagmiljøer som analyse, content marketing, distribusjon, offline og print
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø

Din kompetanse

  • Du har høyere utdannelse og/eller lang relevant salgserfaring
  • Minst to års relevant arbeidserfaring
  • Du kan vise til dokumenterte salgsresultater
  • Det er en fordel om du har et etablert nettverk i bransjen, men det er ingen forutsetning
  • Du snakker flytende norsk og har gode engelskkunnskaper
  • Du er digitalt kommersielt oppdatert og har erfaring innen Influencer Marketing og/eller Content Marketing
  • Du har solid forretningsforståelse

Personlige egenskaper:

  • Du er en lagspiller som trives med å jobbe i team
  • Du er en god relasjonsbygger, er endringsdyktig og trives i en hektisk hverdag med både små og store utfordringer
  • Du er kreativ og konseptuell med teft for godt og relevant innhold
  • Du har godt humør, god gjennomføringsevne, høy arbeidsmoral og er naturlig strukturert

Hos oss får du:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos et av Norges største mediehus
  • Muligheten til å jobbe med noen av landets største digitale profiler og kunder, i en rolle der ditt bidrag er helt uvurderlig
  • Være en del av et superspennende arbeidsmiljø som er i sterk vekst.
  • En hverdag med mye spenning, lyd, latter og ambisjoner.
  • Tverrfaglig samarbeid, og muligheten til å heve kompetansen din innenfor en rekke fagområder
  • Filmklubb, bedriftsfotball, kor, yoga, treningstimer, bedriftshytter i skjærgården og på fjellet, fresh kantine, og mye mer!
  • Arbeidsplass i Nydalen i moderne lokaler på Egmonthuset med konkurransedyktige betingelser

Søknadsfrist: 15.november

Send søknad til Annette Aas Johansen

Prosjektleder digital markedsføring

Vil du løfte oss til nye høyder med din digitale spisskompetanse?

Ditt overordnede mål vil være å være det uvurderlige bindeleddet mellom kunde/selger og influencer. Her vil du være ansvarlig for gjennomførelse av hele kampanjeløpet – fra innsikt og analyse til prosjektledelse og rapportering. Vi håper at du blir giret av å levere målbare og effektive digitale kampanjer og aktiviteter, spesielt med fokus på sosiale medier.

Viktigste oppgaver:

  • Tilrettelegge for god arbeidsflyt mellom selger/kunde og Egmont PEOPLE sine influencere.
  • Innsikt, analyse og rapportering.
  • Utvikle, gjennomføre og optimalisere kampanjer og annonsering i sosiale kanaler. Eierskap i alle ledd fra implementering, administrering, monitorering og rapportering på kampanjer som utføres i sosiale medier.

Hvem er du?

  • Du er definitivt en racer i arbeidsverktøy som Business Manager og Google Analytics. Fordel med kjennskap til Supermetrics, Adwords og Google Tag Manager.
  • Du brenner for, og er rå, på sosiale medier og har god teft for hva som skal til for å få organisk spredning.
  • Du har erfaring med å jobbe innsiktsbasert.
  • Du har noen år med relevant erfaring fra byrå/digital markedsføring.

Personlige egenskaper:

  • Positiv
  • Strukturert
  • Elsker å ha mange baller i luften
  • Analytisk

Vi tilbyr:

  • Kolleger som lærer av og hjelper hverandre til å lykkes
  • Kunder som tør å ta sjanser og som ønsker vår bistand
  • Være del av et selskap i vekst
  • Lyse og funky kontorlokaler
  • Kantine med kokkens velsmakende supper og deilig mat hver dag

Hos oss får du:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos et av Norges største mediehus.
  • Muligheten til å jobbe med noen av landets største digitale profiler og kunder, i en rolle der ditt bidrag er helt uvurderlig.
  • Være en del av et superspennende arbeidsmiljø som er i sterk vekst.
  • En hverdag med mye spenning, lyd, latter og ambisjoner.
  • Tverrfaglig samarbeid, og muligheten til å heve kompetansen din innenfor en rekke fagområder.
  • Filmklubb, bedriftsfotball, kor, yoga, treningstimer, bedriftshytter i skjærgården og på fjellet, fresh kantine, og mye mer!
  • Arbeidsplass i Nydalen i moderne lokaler på Egmonthuset med konkurransedyktige betingelser.

Stillingen innebærer ikke budsjett- eller personalansvar.

Søknadsfrist 1.12.2019

Send søknad til Marte Korsbrekke